Egy igazi Palota élményvilág próbáltuk

A korábban megjelent Gastour konferencia kapcsán jutottunk el Lillafüred mesebeli környezetében elhelyezkedő, méltán híres, főúri Palota Szállóba, mely ennek a különleges nemzetközi konferenciának is helyt adott. Ugyan most nem volt alkalmunk a tőlünk megszokott módon tesztelni (az abszolút pozitív tapasztalatok alapján egészen biztos, hogy visszatérünk, és akkor alaposabban bemutatjuk a környékkel együtt…), de olyan fantasztikus élményekkel távoztunk, hogy meg kell osztanunk oldalainkon.

A múlt század elején „kormányüdülőként” épült, mely a világháborúig közkedvelt szálloda volt, még filmet is forgattak is, a híres „Meseautó” eredeti változatát. A háború után 40 évig SZOT üdülőként adott életre szóló emlékeket az itt nyaralóknak (magam is ezek közé tartozom gyerekként…), majd teljes körű felújítását követően megfizethető áru, elegáns, különleges, és minden szempontból tökéletes nyaralást biztosító hotel lett.

És akkor járjuk körbe, miként is kényezteti vendégeit a teljes körű felújítás! Maga az épület elhelyezkedéséről nem is lehet írni, erre nem nagyon vannak a szavak, de ha megpróbáljuk, akkor csak annyit írnánk, hogy a hegyek ölelésében, a Hámori tó partján, és csodaszép park közepén, függőkertekkel, vízesésekkel, barlangokkal, és egyáltalán, magával a Bükk hegység legszebb részeivel körülvéve.

A szobák mindegyike tökéletes harmóniája a Mátyás korabeli paloták ihlette régi szépség megőrzésének, a mai modern elvárásokkal. Az ágyak, betététek tökéltessek, a textíliai példás, a tisztáságra hiába is próbálnánk a legkisebb hibát keresni. A fürdőszoba igényes, mindennel felszerelt, ami egy ilyen szállodától elvárható. Szobánk csodálatos panorámával rendelkezett a parkra és hegyekre, de ez minden szobáról elmondható, mert ilyen, vagy a még szebb, tóra néző. Az erkélyre kiülve igazi pihenésben lehet részünk, ha nem kívánunk a parkban levő függőágyakba, kerti bútorokba lemenni. A wifi, légkondi, Tv, minibár, kávé/tea főző stb alap….

Akkor sem kell aggódnunk, ha nem a tóra nézünk, hiszen híres, jellegzetes tornyának tetőteraszára bárki felmehet (a toronyban igazi egzotikum a két egyedi szoba…), vagy a közös terek teraszáról is elérhető a csodálatos látvány.

Ha kirándulásban megfáradtunk, vagy rossz az idő, egy minden igényt kielégítő, modern wellness részlegben kényeztethetjük magunka, ahol vannak kifejezett csendes, felnőtt időszakok is, a garantált pihenésre. Több szauna, gőzkamra, só kamra, hatalmas, számos elemmel rendelkező meleg vizes élménymedence, úszómedence, gyerekmedence egészíti ki a kínálatot, hogy csak a leglényegesebb elemeket emeljük ki, ezt ki kell próbálni, és kész.

Gasztronómia. Ugyan mi most elsősorban a konferenciához tartozó kínálatot ismerhettük meg a velünk együtt itt tartózkodó vendégekkel együtt, de tőlük megtudtuk, hogy mindig csúcs színvonalú, tudják, mert rengeteg a visszajáró vendég. A kínálat hatalmas, a minőségbe és összetételbe képtelenség lenne belekötni, élvezni kell a fenséges felhozatalt. Az elegáns éttermi hangulatot, kerti panorámát mind a reggelinél, mind a vacsoránál élő gitárzene egészíti ki, ha még lehet egyáltalán fokozni a hatást…

A szálloda rendelkezik külső vendégeket fogadó étteremmel is, ahol az oly híres ablakok jó része is található, ezt azonban most nem volt alkalmunk kipróbálni.

Ahogy nem tudtuk a borospincét sem, de nem árt tudni, hogy rendszeresen tartanak itt borkóstolásokat, ami az abszolút autentikus környezetben, elsősorban remek Bükki borokkal kihagyhatatlan, ha itt szállunk meg.

Legnagyobb csodálatunkra nem csak a szolgáltatások színvonala első rendű, de a személyzet is, és itt nem csak a messzemenő udvariasságról, segítő készségről, a vendégszeretetről van szó, hanem a szakmaiságról is.

(https://www.facebook.com/p/B%C3%9CKKI-K%C3%96R-100091221798768)

És a szokásos kérdés, a pénztárca. Míg az elhelyezkedésben, szolgáltatásokban, minőségben igazából nem lehet csalódni, addig az árakat illetően igen, no nem negatív értelemben véve. Gyakorlatilag 5 csillagos, főúri színvonalat, szolgáltatásokat, minőséget kapunk, egy jó 3 csillagos áron, főleg ha hétköznap érkezünk. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ezért az árét hasonlót ellenszolgáltatást nem sok helyen találunk, így ebből a szempontból is csak ajánlani tudjuk bárkinek ezt a fantasztikus helyet.

És még miért ajánljuk, ha valakinek nem elég a felsorakoztatott indokok? Nos akkor javasoljuk keresse fel ezt a szó szerinti mesevilágot, élvezze ki az összes lehetőséget amit a Palota szálló és környezet kínál, és fedezze fel a többi lehetőséget maga, garantáltan nem fog csalódni!