Adalbert Hotelben jártunk Esztergomban

Esztergomi Adventi kirándulásunk alkalmával szállásként a város egyik legjobb helyén elhelyezkedő, nem régen átadott Adalbert Hotelt választottuk, mint kiderült, nagyon jól tettük.

A várost átszelő főútról, közvetlenül a Bazilika alatt nagyon könnyen megközelíthető az ingyenes, kamerával megfigyelt, zárt parkolója, ahonnan pár lépéssel a modern hallban léphetünk. Udvaris, segítőkész személyzet gyorsan végez, és a lift már visz is minket a szobánkhoz.

Tesztszobánk a még ebben is időben is festői kápolna dombra nézett, mint a szobák többsége. A kategóriának megfelelő méretű szobában kellemes meleg, és tökéletes tisztaság fogadott. Felszereltsége megfelelő a színvonalnak, rengeteg adással rendelkező TV, feltöltött mini bár, légkondi, a fürdőszobában bekészítés, hajszárító jelentett pluszt. A törölközők, kilépő tökéletesen tiszták, ízlésesen hajtottak, tartalék toalett papírra is gondoltak.

A modern berendezésű szobában nagyméretű, kényelmes alvást biztosító franciaágy várja a pihenni vágyókat, remek ágyneművel, példás tisztaságú és formázva megvetett huzattal, dísztakaróval. A puha padlószőnyegen nyugodtan sétálhatunk mezítláb, mintha teljesen új lenne, a szekrények, fogasok, éjjeliszekrények, fésülködő/számítógép asztal elegendő pakolási helyet biztosít, a megfelelő világításról mindenhol elegendő fényerejű lámpák gondoskodnak.

A szállodában mindenhol ingyenes szolgáltatás a tökéletes gyorsaságú wifi, a szinte teltházas szállodában, a folyosó végén, sok fiatal vendég mellett is használható volt.

Sajnos a kertet, és egyáltalán a kültéri lehetőségeket az időjárás miatt még csak megnézni sem tudtuk, de reméljük az idelátogató olvasóink ezt is élvezni tudják majd!

A három csillagos kategóriához és minőséghez mérten nagyon kedvező ár tartalmazza a bőséges, választékos, hideg-meleg ételek sorát felvonultató, svédasztalos jellegű étkezést is a modern reggelizőben, de sajnos a szálloda nem rendelkezik meleg konyhával, így más ellátást házon belül nem tudunk igénybe venni. Ehhez kínálnak kedvezményes lehetőséget egy színvonalas közeli étteremben, a kaputól pár méterre pedig a város talán legjobb és legolcsóbb, saját készítésű süteményeket kínáló cukrászdáját találjuk, igaz kis „házi kávézó” van a recepciónál, és a mini bár árai pedig nincsenek elszállva. A szálloda remek fekvésének köszönhetően több nagyon jó kis étterem is található a közelben, szó szerint pár lépés távolságban.

Ha városnézésre indulunk, gyakorlatilag a legjobb helyen vagyunk, a Bazilika, a vár, a várszínház egyből a hotel mellett találhatóak, a város főbb nevezetességei pedig gyalogszerrel, könnyen, percek alatt elérhetők, az ingyenes parkolóból nem kell a kocsinkat kihozni.

A szálloda nem csak egy-két éjszakás szobaáras lehetőséget kínál, érdemes a weboldalát böngészni, kedvező csomagajánlatokkal, ünnepi aktuális kínálattal, és számos szolgáltatással várja a városba érkező vendégeket. Mivel az utóbbi időszak legrosszabb időjárási körülményei között és Adventi rendezvény idején érkeztünk, különösen pozitív volt, hogy a szállod kapuján belépve ezekből semmit sem éreztünk, tökéletes szolgáltatást kaptunk remek áron, így joggal feltételezzük, hogy más körülmények között még pozitívabb összképet nyújt a Hotel. Csak ajánlati tudjuk mindenkinek, ha a városba látogat! További információ, és közvetlen foglalás: www.hoteladalbert.hu