Teszteltük a Bols Café éttermet Gyulán

Gyulán járva most egy teljesen más jellegű vendéglátóhelyet kerestünk fel a belvárosi sétáló utca elején, közel a fürdőhöz és a várhoz.

A tökéletes elhelyezkedésű kis étteremet nem csak azért könnyű megtalálni, mert bármerre is megyünk, el kell menni előtte, hanem mert a járda konkrétan átmegy a hangulatos teraszán, melynek egy része már most is a vendégek rendelkezésére áll.

A Bols Café nem csak a városba látogató turisták körében népszerű, reális áru, változatos, nagy adagú és ízletes menüi miatt a Gyulaiak is rendszeresen keresik fel akár egy gyors étkezésre, akár egy alkalmi ebédre, vacsorásra. Már ez a tény is garantálja, jó helyen járunk.

És igen, jó helyen jártunk. Mi is menüt kértünk, hiszen így reális képet kaphattunk a mindennapok kínálatából. Nem döntöttünk rosszul! A leves egy tárkonyos tejfölös zöldségleves volt csészében átlagos adag, gazdag belsővel, kiváló ízben.

A böjtre való tekintettel, gondoltuk megnézünk egy rántott sajtot, hiszen ilyenkor sokan fogyasztják, meg amúgy is kedvenc sok ember listáján. A három darab sajt tökéletesen volt elkészítve, a körettel nagyon bőséges volt, az étel íz hatása remek.

A másik étel egy vaj puhára sütött csirkecomb volt, remek tejfölös mártással, egy tészta körettel. A kombináció nagyon jó végeredményt adott, és szintén nem csak jól volt elkészítve, hanem bőséges is volt.

A kiszolgálás első osztályú, maga a tulaj is felszolgál, és precízen bemutatva ajánlja az összes ételt mindenkinek, hogy legyen lehetősége választani, nem kell az étlepra vagy a tömör név kiírásra hagyatkozni. Az ételek gyorsan előkerülnek, tálalásuk maximálisan megfelel a helynek, sőt.

És mindehhez az árak bőven alatta vannak az ételek minőségének, és mennyiségének, igazából csak nevükben menük, ennél sokkal egyszerűbb és kisebb ételek a megszokottak, ezek egyértelműen teljes fogások.

Az étterem és mellékhelyiségek tisztasága példás, a berendezés jó állapotú, a tálalás megfelel a besorolásnak. Maga a belső tér nem egy felső kategóriás hely, hanem egy átlagos városi kisvendéglő. De nem is bisztró konyhára érkeztünk, ellenben nagyon barátságos, kifejezetten családias helyre, melyre a tulajdonos és a személyzet is rátesz egy lapáttal, nem csoda, hogy tele vannak törzsvendégekkel.

Összességében egy ár/érték arányban tökéletes helyet volt alkalmunk kipróbálni, csak ajánlani tudjuk mindenkinek, aki Gyulára látogat, a helyiek meg tudják nagyon jól, és ez amúgy is egy nagyon jó cégér!